معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

طرح نیابت با هدف تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران خراسان رضوی اجرا می‌شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 26March 2016

طرح نیابت با هدف تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران خراسان رضوی اجرا می‌شود

 به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،علیرضا فضلیانی  در مشهد مقدس اظهار داشت: با مشارکت داوطلبان علاقهمند و خیر در مناسبتهای شاخص سال همچون ایام نوروز طرح نیابت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا میشود.

وی افزود: در این طرح خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینههای مختلف به سالمندان نیازمند و خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه میشود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اقدامات اجرایی طرح نیابت خاطرنشان کرد: این اقدامات در قالب 5 بخش فراخوان و جذب داوطلبان علاقهمند و سازماندهی آنها، شناسایی سالمندان نیازمند و خانوادههای شهدا و ایثارگران، الویتبندی نیازهای جامعه هدف، برنامهریزی جهت نحوه ارائه خدمات درمانی و برنامهریزی جهت نحوه ارائه خدمات رفاهی، معیشتی و عمرانی صورت پذیرفت.

فضلیانی تصریح کرد: در این مدت با مشارکت 64 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیش از 70 سالخورده و خانواده شاهد و ایثارگر مورد تکریم واقع شدند و ضمن دیدار چهرهبهچهره با مسئولان، خدمات مورد نیاز در حوزههای رفاهی، بهداشتی و درمانی به آنان ارائه شد.

وی تأکید کرد: این انتظار میرود که نتایج مثبت و قابل قبولی را در بحث ارائه خدمات شایسته و انساندوستانه در زمینههای رفاهی، بهداشتی و درمانی به خانوادههای شهدا و ایثارگران شاهد باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار