وزیر کشور با خانواده شهید مدافع حرم در مشهد دیدار کرد+تصاویر

وزیرکشور و استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل شهید جواد محمدی شهید مدافع حرم با خانواده این شهید عالی­ مقام دیدار کردند.
کد خبر: ۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 26March 2016

وزیر کشور با خانواده شهید مدافع حرم در مشهد دیدار کرد+تصاویر

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل شهید جواد محمدی از شهدای مدافع حرم با خانواده این شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار، جایگاه شهدایی را که در دفاع از حرمین شریفین جان خود را فدای اسلام کردند را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: دفاع از بنیان های ارزشی، دینی و اسلامی در هر سرزمینی حکم دفاع از میهن را دارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هدف دشمنان از جنگ های خونین منطقه ضربه زدن به ایران اسلامی است، افزود: شهدای مدافع حرم که در راه حراست از نظام اسلامی خون خود را فدا می کنند در نزد پروردگار از اجر بی پایانی برخوردار هستند. این شهدا برای دفاع از اسلام، و با پیروی از ولایت راه خود را عالمانه و صادقانه انتخاب کرده اند و در این مسیر ارزشمند گام نهاده اند تا جان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) فدا کنند.

وزیرکشور خاطر نشان کرد: امروز وظیفه مسئولان حمایت از خون شهیدان و برنامه ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دین­ شان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

وی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.

علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

وی با اشاره به جایگاه شهیدان در درگاه الهی، افزود: این افراد با بذل جان خود در راه اسلام و قرآن به اوج کمال و قرب خداوند و سعادت دنیوی و اخروی دست یافتند.

وی با بیان اینکه وظیفه دینی و شرعی ایران اسلامی است که از حریم ائمه اطهار(ع) دفاع کند، خاطر نشان کرد: دفاع از مسلمانان که در حقیقت دفاع از سرزمین ایران اسلامیمان است را باید جزء مهمی از این وظیفه خطیر بدانیم.

لازم به ذکر است شهید جواد محمدی جانشین فرمانده محور امام حسن مجتبی(ع) درعملیات آزادسازی شهرک شیعه نشین نبل­ والزهرا در15 بهمن ماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 از این شهید مدافع حرم دو فرزند پسر، دوساله و دو ماهه به یادگار مانده است.

نظر شما
پربیننده ها