مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری

سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شهرکرد برگزار می شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 27March 2016

سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شهرکرد برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد؛ سرهنگ عباس عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: ترویج و تثبیت مولفه های صبر، ایثار و مقاومت که تجلی آن در دوران دفاع مقدس، به منصه ظهور رسید؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر است و پرداختن به نقش انسان ساز زنان در این دوران به عنوان حافظان حریم امن خانواده و سرآیندگان سرود جهاد و ولایت با تأسی به اسوه های فاطمی و زینبی، از سویی می تواند در ارائه الگوی شایسته به جامعه تاثیرگذار باشد و از سوی دیگر زمینه بازنمایی و بازشناسی مولفه های این دوران را در جریان سازی فرهنگی برای نسل های متمادی فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س)، روز 10 فروردین در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، افزود: تجلیل از خانواده ایثارگران و شهدا از بخش های این جشنواره خواهد بود.

وی ازهمکاری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج خواهران سپاه ناحیه شهرکرد در برگزاری این جشن خبر داد و گفت: حجت الاسلام لطفعلی باقریان از مبلغان روشندل و نمونه کشوری و مشاور کودک و نوجوان و خانواده در این مراسم جشن به ایراد سخن می پردازد.


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار