ما آماده‌ایم-344/ فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

دشمن از راه های مختلف به دنبال ضعف در حرکت بزرگ راهیان نور است

سردار محمد عبدالله پور گفت: دشمن از راه‌های مختلف به دنبال این است که این حرکت بزرگ را دچار ضعف کنند اما نتوانسته و این حرکت توانست یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن شود.
کد خبر: ۷۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 27March 2016

دشمن از راه های مختلف به دنبال ضعف در حرکت بزرگ راهیان نور است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به حضور زائرین از سراسر کشور در یادمانهای دفاع مقدس افزود: اقشار مختلف مردم از سراسر کشور هزاران کیلومتر به اینجا میآیند، به مشهد شهیدان و با آرمانهای شهدا ارتباط برقرار میکنند و میثاق می بندد و این چیزی جزء نفوذ شهدا در دل مردم نیست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: در حوزه دانشجویی در سال 94 هدف استان گیلان اعزام 30 هزار زائر بود که خوشبختانه به این آمار رسیدیم و بحمدالله هرسال افزایش حضور زائر در یادمانهای دفاع مقدس داریم .

سردار محمد عبدالله پور اردوی راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور دانست و گفت: دشمن از راههای مختلف به دنبال این است که این حرکت بزرگ را دوچار صعف کنند اما نتوانسته و این حرکت توانست یکی از راههای مقابله با نفوذ دشمن شود.

عبدالله پور در ادامه با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: در استان گیلان در سالی که گذشت 900 یادواره شهدا برگزار کردیم و در اردیبهشت امسال کنگره 8000 شهید را برگزار خواهیم کرد که این برنامهها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز مزار شهدای گمنام در 5 شهرستان به مراکز فرهنگی تبدیل شده است گفت: تا به امروز توانستیم 5 مرکز فرهنگی جهت حضور جوانان در این مراکز بسازیم که امیدواریم در طول امسال این کار ادامه داشته باشد.

عبدالله پور با اشاره به زیارت بامعرفت افزود: باید نگاه نویی به راهیان نور داشته باشیم و کاری کنیم که زائرین در این یادمانها به زیارت با معرفت برسند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار