بیماران روانی در ارتش رژیم صهیونیستی ۳ برابر می‌شوند

ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که آمار مبتلایان به بیماری‌های روانی در میان نظامیان اسرائیلی طی سه سال آینده سه برابر خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 27March 2016

بیماران روانی در ارتش رژیم صهیونیستی ۳ برابر می‌شوند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، یگان «سلامت روانی» در ارتش رژیم صهیونیستی درباره آمار بالای نظامیان مبتلا به بیماری های روانی هشدار داد و تاکید کرد این آمار طی 10 سال آینده سه برابر خواهد شد.   

فرمانده یگان «سلامت روانی» ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم با هشدار بر این موضوع که این آمار طی 10 سال آینده سه برابر خواهد شد گفت: هزاران نفر از عناصر ارتش صهیونیستی به خاطر بیماری های روانی تحت درمان قرار گرفته اند و خلبان های نیروی هوایی این رژیم نیز داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند و از همین رو، موافقت با حمل و استفاده این افراد از سلاح در خارج از پایگاه های نظامی خطرناک است.

طبق آمار منتشر شده ارتش رژیم صهیونیستی، 15 نظامی ارتش این رژیم در سال 2015 خودکشی کرده اند که با وجود همه تلاش های مقامات صهیونیستی برای حل این مشکل، این شرایط نه تنها نسبت به سال 2014 هیچ تغییر نداشته است بلکه نسبت به سال 2013 دو برابر شده است.

سرهنگ کارین فرمانده این یگان افزود: نظامیان جوان متقاضی دریافت خدمات روان درمانی نیستند و به این دلیل این نهاد نمی تواند اختلالات روانی و عقلی این نظامیان را تشخیص دهد.

براساس گزارش سال گذشته وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، بیشترین میزان خودکشی در جامعه صهیونیستی در سالهای اخیر در بین نظامیان این رژیم به ثبت رسیده است. در این گزارش با تاکید بر اینکه نظامیان اسرائیلی در مقایسه با سایر اقشار جامعه صهیونیستی از جمله مهاجرین بیشترین میزان خودکشی را به خود اختصاص داده اند، آمده است که این میزان دو برابر سایر خودکشی ها است.

کارین همچنین در این جلسه به خودکشی چهار نظامی صهیونیستی طی روزهای اخیر به خاطر مشکلات روانی شدید اشاره کرد که هنوز مقامات صهیونیستی از آن پرده برنداشته اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار