جانشین ناجا عنوان کرد:

خسارت دو هزار میلیاردی تصادفات به اقتصاد/ توصیه سیزده بدری پلیس

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز براثر بروز تصادف بیش از دو هزار میلیارد تومان ازنظر اقتصادی به کشور خسارت واردشده است.
کد خبر: ۷۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ - 30March 2016

خسارت دو هزار میلیاردی تصادفات به اقتصاد/ توصیه سیزده بدری پلیس

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار اسکندر مؤمنی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس حدفاصل عوارضی آزادراه چالوس – تهران گفت: این در حالی است که سالانه براثر سوانح ترافیکی میزان خسارتهای وارده به اقتصاد کشور معادل شش درصد تولید ناخالص ملی کشور است.

وی اظهار داشت: اگر خودروها و جادهها ایمنتر، سیستم حملونقل عمومی کارآمدتر شود و مردم نیز قوانین را بیشتر رعایت کنند، از خسارتهای عظیم ملی جلوگیری میشود.

وی با اشاره بهروزهای پایانی سفرهای نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه در ایام نوروز متوسط سرعت در کشور دو کیلومتر کمتر شده و این امر نشانه همراهی مردم با پلیس است.

سردار مؤمنی بابیان اینکه در سه روز پایانه طرح نوروزی، جزو پر تصادفترین روزها است اظهار داشت: خستگی سفر و شتاب برای رسیدن به مبدأ عامل بروز حوادث است.

جانشین فرمانده ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد تا سفر را مدیریت کرده و بازگشت از سفر را بهروز پایانی موکول نکنند و از همین امروز آغاز کنند.

وی همچنین بیان داشت: در روزهای پایانی سفرهای نورزای نیروی انتظامی و دستگاههای مختلف باید با همه توان وارد عمل شوند و علاوه بر اینکه تلاش کنند تا همه معابر باز باشد، حضور چشمگیر و پررنگی در جادهها داشته باشند.

سردار مؤمنی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت از مردم و هموطنان خواست تا روز طبیعت را در حوالی منزل مسکونی خود بدر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با کاهش جرائم و تخلفات در کشور ادامه داد: مازندران ازنظر جرائم و تصادف کاهش چشمگیری داشته است و در ایام نوروز استانهای مازندران، گیلان، البرز، قم و فارس جزو پنج استان پرتردد کشور بودند.

سردار مومنی بر لزوم برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در روزهای پایانی سفر تاکید کرد و گفت: خودرو پراید جزو پرحادثه ترین خودروها در ایام نوروز بوده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار