رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب؛

تمهیدات پلیس راهور در روز طبیعت/ ممنوعیت تردد کامیون و تریلی در تهران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و تریلی‌های سنگین به‌استثنای وسایل نقلیه سوختی، از 6 صبح روز 13 فروردین تا 12 شب روز جمعه، در سطح شهر تهران ممنوع است.
کد خبر: ۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ - 31March 2016

تمهیدات پلیس راهور در روز طبیعت/ ممنوعیت تردد کامیون و تریلی در تهران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، رئیس مرکز اطلاعرسانی پلیس راهور فاتب گفت: تردد تمامی کامیونها و تریلیهای سنگین بهاستثنای وسایل نقلیه سوختی، از 6 صبح روز 13 فروردین تا 12 شب روز جمعه، در سطح شهر تهران ممنوع است.

سرهنگ مراد مرادی در درباره تمهیدات پلیس راهور در روز طبیعت (13 فروردین) اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از 5 صبح روز 13 فروردین در محلهای استقراری مانند پارکها و تفرجگاههای تهران مستقر میشوند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی پرسنل راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روز طبیعت در آمادهباش صد در صد هستند، گفت: تمامی پارکها و تفرجگاههای سطح تهران شناسایی شده است و طرح ترافیکی در هر منطقه برای پارکها و از جمله پارکهای ویژه مانند چیتگر، ارم، توسکا، پردیسان، جوانمردان، ولایت و سرخهخصار پیشبینی شده است و از ساعت 5 صبح پرسنل راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این محلها حضور دارند و از نیروهای ستادی و لجستیکی هم استفاده خواهد شد.

وی افزود: مدیریت در پارک خودروها از اقدامات دیگر پلیس راهور است که هنگام خروج همشهریان از پارکها با مشکل و گرههای ترافیکی مواجه نشویم.

رئیس مرکز اطلاعرسانی پلیس راهور فاتب تأکید کرد: تردد تمامی کامیونها و تریلیهای سنگین بهاستثنای وسایل نقلیه سوختی، از 6 صبح روز 13 فروردین تا 12 شب روز جمعه، در سطح شهر تهران ممنوع است.

سرهنگ مرادی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی تهران بزرگ با خودروهای حمل بار مانند وانت و نیسان که اقدام به جابهجایی مسافر بکنند، برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: ضمنا خودروهایی که بهصورت مورب و سد معبر در ورودی پارکها توقف کنند و موجب ایجاد مشکلات ترددی شوند، با این خودروها نیز برخورد قانونی میشود.

نظر شما
پربیننده ها