به گزارش دفاع پرس از یزد؛ در نشستی تخصصی با موضوع «سواد رسانه و امیدآفرینی» محمدحسین فلاح، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به تشریح رابطه «ایمان و رسانه» پرداخت و تأکید کرد: گرمای دلها با نور ایمان، شرط اصلی اثرگذاری محتوای رسانهای است.
فلاح سواد رسانهای را فراتر از مهارتهای فنی دانست و گفت: «محتوای فاخر زمانی اثرگذار است که از دلِ مؤمن جوشیده باشد.
هشدار درباره پوکی اعتقادی نسل جوان
وی با اشاره به کمبود محتوای روحمدار تصریح کرد: در حالی که بستههای معیشتی برای جسم تهیه میشود، چه برنامهای برای تغذیه اعتقادی جوانان داریم
فلاح رسانه را ابزارخواند، اما تأکید کرد اثرگذاری آن وابسته به «اتصال به منبع حقیقت» است. به گفته او، حتی آیات و احادیث نیز بدون ایمان در دلها نمینشینند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این نشست میتواند گامی کلیدی در تبیین نقش ایمان در عصر دیجیتال باشد و رویکرد تربیتمحور رسانهها را تقویت کند.
/انتهای پیام