ما آماده‌ایم-376/ به منظور ابلاغ پیام تشکر استاندار

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از مناطق جنوب و اردوهای جهادی بازدید کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به منظور ابلاغ پیام تشکر استاندار قم از دست اندرکاران اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی، در مناطق یادمانی جنوب کشور حضور یافت.
کد خبر: ۷۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 01April 2016

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از مناطق جنوب و اردوهای جهادی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ پاسدار احمد حسینی دبیر ستاد راهیان نور استان قم، در پادگان های شهید زین الدین اندیمشک و شهید جبیب اللهی اهواز، محل های اسکان زائران قمی مناطق عملیاتی جنوب حضور یافت و از نزدیک در جریان روند پذیرایی، اسکان و برنامه های مختلف روایتگری، فرهنگی، زیارتی، خدماتی و ... مجریان، راویان و خادمان اردوهای راهیان نور قرار گرفت.

در این دیدار، ستار احمدوند معاون اردویی سپاه استان قم گزارشی از آمار و اقدامات مربوط به اعزام و پذیرش زائران قمی در اندیمشک و اهواز و حسین مشرفیان معاون بازرسی سپاه استان نیز گزارشی از بازدید خود از اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در دو منطقه آبادان و شوشتر، ارائه کردند.

دیدار با سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین در یادمان فتح المبین و بازدید از برخی مناطق عملیاتی، بازدید از نمایشگاه هوایی دزفول و غرفه محصولات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان مستقر در این نمایشگاه، حضور در معراج شهدای گمنام پادگان شهید محمودوند و نیز حضور در مراسم افتتاحیه یکی از کاروان های زائران راهیان نور در حسینیه پادگان شهید زین الدین، بخش های دیگری از برنامه حضور حسینی در اندیمشک، اهواز، دزفول و شوش بود.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم همچنین در جمع دانشجویان بسیجی گروه های جهادی اعزامی از دانشگاه های قم در روستای "یشان سخی" منطقه شعیبیه شهرستان شوشتر حاضر شد و پیام تشکر سید مهدی صادقی استاندار قم و رئیس ستاد راهیان نور استان را به آنان ابلاغ نمود.

لازم به ذکر است مسئولان اردوهای راهیان نور استان قم و دانشجویان جهادی، نهایت تقدیر و خرسندی خود را از حضور نماینده استاندار قم در جمع زائران و جهادگران دانشجو، اعلام نمودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار