در تعطیلات نوروز 95

بیش از دو میلیون مسافر نوروزی در خراسان رضوی اقامت داشته‌اند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 11 فروردین‌ماه جاری دو میلیون و 58 هزار و 61 نفر از مسافران در مراکز اقامتی رسمی در خراسان رضوی اقامت داشته‌اند.
کد خبر: ۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ - 01April 2016

بیش از دو میلیون مسافر نوروزی در خراسان رضوی اقامت داشته‌اند

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به نقل از ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 5 درصد در استان رشد داشته است.

وی بابیان اینکه تمامی ظرفیتهای استان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و گردشگران بسیج شدهاند افزود: این آمادگی تا پایان تعطیلات نوروز 95 ادامه دارد.

موسوی گفت: در حال حاضر علاوه بر مراکز اقامت رسمی و دائمی در استان، تعدادی از مراکز موقت مانند مدارس، حسینیهها، مساجد، بقاع متبرکه، سالنهای ورزشی و کمپ برای اقامت هرچه بهتر گردشگران پیشبینی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی و گردشگران برای ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و یا ارائه شکایات احتمالی خود میتوانند با شماره تلفن 05137283001 و یا تلفن گویای 05137045 و نیز سامانه پیامکی 30006110 و نیز سامانه ملی 09629 تماس بگیرند.

یادآور میشود، بیش از 52 درصد مراکز اقامتی کشور در مشهد مقدس وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار