سردار مارانی:

جزئیات انهدام یک گروهک تروریستی مرتبط با منافقین در جنوب شرق کشور

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: با تعامل سپاه و مردم سیستان و بلوچستان، یک گروهک تروریستی مرتبط با گروهک منافقین در جنوب سیستان و بلوچستان منهدم شد.
کد خبر: ۷۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 03April 2016

جزئیات انهدام یک گروهک تروریستی مرتبط با منافقین در جنوب شرق کشور

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محمد مارانی اظهار داشت: یک گروه تروریستی با همکاری و تعامل مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان منهدم شد. فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این تیم شرارت را بهطور کامل در شهرستان نیکشهر منهدم کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه همکاری این تیم با گروهک منافقین از جمله سوابق این گروهک است، گفت: در عملیات علیه این تیم شرور در روستای چانف نیکشهر با اطلاعات خوب مردمی رئیس این تیم "احمد صحویی" به همراه 4 نفر از اعضای گروهش به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: قتل و سرقتهای مسلحانه از دیگر سوابق این تیم شرور بود که مدتها تحت رصد نیروهای امنیتی قرار داشتند؛ همچنین در این عملیات 5 قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

سردار مارانی با قدردانی از مردم شیعه و سنی استان تصریح کرد: جنایتکاران تروریست بدانند اکنون فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه مردم سیستان و بلوچستان اعم از سنی و شیعه در مقابلشان قرار دارند و مردم این منطقه علاوه بر اینکه تروریستها را قاتل عزیزان خود میدانند، آنان را مانعی برای رشد و توسعه این منطقه تلقی و تأثیر آنها را در محرومیت این منطقه بهخوبی ارزیابی میکنند.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار