حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک:

بر ماست که شکرگذار شهدای هسته ای کشور باشیم

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شناساندن و قدردانی از شهدای جهاد علمی باید به صورت فرهنگ در آید. این شهدا با نیتی خاص و برای خدا جلو رفتند و در این راه صداقتی مثال زدنی داشتند.
کد خبر: ۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱ - 09December 2013

بر ماست که شکرگذار شهدای هسته ای کشور باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی با اشاره یه اینکه نباید اجازه دهیم پرچم علم و دانش شهدای هستهای بر زمین بیفتد اظهار کرد: شهادت این شهدا رسوایی بزرگی را برای استکبار آمریکا و صهیونیسم جنایتکار بوجود آورد و آنها را مستاصل کرد چرا که به برکت خون این شهدا فهم و درک و اشتیاقی برای به دست گرفتن پرچم علم و افتخار ایران در دل نخبگان دانشگاهی بوجود آمد که دهها نفر خواستار تغییر رشته به رشتههای انرژی هستهای و فیزیک شدند. این حرکت دانشجویان و موج بیداری علمی در آنان، اسراییل و دولت دست نشاندهاش یعنی آمریکا را بیچاره کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: شهادت هدیهای الهی است و این عزیزان منتخبین خداوند بوده که به سوی او بازگشتند و سالها بود چنین آرزویی را داشتند و از خدا شهادت خود را طلب کرده بودند و بر ماست تا در هر فرصتی از این شهدا یاد کنیم و شکرگذار خدمات آنها باشیم که بیش از همه ما محتاج این قدردانی هستیم نه شهدای دانشمند هستهای و جهاد گران عرصه علم.

او با اشاره به اینکه ما همگی روزی خور سفره شهدا هستیم واین موضوع از شعائر دینی ما نشات گرفته است، ادامه داد: فرهنگ سازی این گونه مصادیق و نشان دادن ویژگیها و خصوصیات متعالی این عزیزان در قالب فیلم، عکس، شعر رسانهای کردن آنها میتواند بخش کوچکی از قدردانی ملت ما را به این شهدا نشان دهد.

نظر شما
پربیننده ها