نوباوه:

قدرت دفاعی کشور دلیل مذاکره غربی‌ها با ایران بود

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم افزایش قدرت موشکی کشور گفت: مطمئنا اگر غربی‌ها با ما مذاکره کردند، به دلیل قدرت نظامی و دفاعی ایران بود.
کد خبر: ۷۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 04April 2016

قدرت دفاعی کشور دلیل مذاکره غربی‌ها با ایران بود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعت موشکی و دفاعی کشورمان اظهار داشت: مبرهن است که قدرت دفاعی نظام نباید تضعیف شود چراکه حیات هر ملت به توانایی دفاع از خودش بستگی دارد.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر غربیها با ما مذاکره کردند، به دلیل قدرت نظامی و دفاعی ایران بود. اگر قدرت نداشتیم اصلا سمت ما نمیآمدند. کما اینکه در سالهای گذشته نیز که در بحثهای علمی، هستهای و دفاعی قدرتمند نبودیم، حاضر به مذاکره با ما نبودند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه با تمام قدرت باید در همه زمینههای دفاعی قدرتمند شویم، تصریح کرد: اگر قدرتمند نباشیم قطعا انقلاب ما و حیثیت مردم ما را لگدکوب خواهد کرد.

نوباوه  افزود: هر انسان عاقلی از افزایش توان دفاعی کشورش حمایت میکند لذا همه ارکان نظام و همه مسئولان باید از افزایش توان موشکی و دفاعی کشور حمایت کنند و نباید توجه کنند که تبلیغات چه میگویند.

"برخی میگویند اگر موشک نداشته باشیم، رابطهمان با آمریکا خوب میشود. در مورد هستهای هم این حرف را میزدند و نتیجه آن این شد که قدرت هستهای را از ما گرفتند و در راکتور سیمان ریختند و اورانیومهای غنیشده را به خارج از کشور فرستادند".

وی در پایان تاکید کرد: مطمئنا اگر قدرتی برای دفاع از خودمان نداشته باشیم، مجبور میشویم به خدمت آمریکا درآییم.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها