برگزیدگان سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت معرفی خواهند شد

فراخوان سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بخش‌های علمی، ادبی و هنری 28 فروردین پایان می یابد.
کد خبر: ۷۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ - 04April 2016

برگزیدگان سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت معرفی خواهند شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در راستای نهادینهسازی ارزشهای منبعث از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مجاهدتهایی که به امید خدا زمینههای تحقق فرآیند تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهد آورد. با استفاده از بیان علمی و نیز ابزار رسای هنر و ادبیات فاخر فارسی اقدام به اعلام اولین فرخوان اسوههای صبر و مقاومت نمود که اختتامیه آن در ضمن سومین جشنواره اسوههای صبر و مقاومت همزمان با ایام میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برگزار خواهد شد.

فراخوان جشنواره شامل بخشهای علمی، ادبی و هنری از بهمن ماه اعلام شد که در قالبهای مقاله، داستان کوتاه، شعر، دلنوشته، مستند کوتاه، تله فیلم (کلیپ) و عکس علاقمندان دعوت به شرکت در محورهای مختلف از جمله زن و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و بیداری اسلامی و ...

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در 28 فروردین ماه پایان می یابد.

پس از آن، آثار دریافتی طی چند مرحله بررسی و داوری شد که سرانجام هشت نفر با نظر صاحب نظران در هر بخش به عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند که در اختتامیه جشنواره یعنی 18 فروردین ماه ضمن سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت معرفی و جوایز و هدایای خود را دریافت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار