معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

تحریر خاطرات شهدا توسط خانواده‌ها ضرورت دارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بر لزوم تحریر خاطرات شهدا خصوصا توسط خانواده و همسران آنان تاکید و این اقدام را یک حرکت اثرگذار فرهنگی ارزیابی کرد.
کد خبر: ۷۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 05April 2016

تحریر خاطرات شهدا توسط خانواده‌ها ضرورت دارد

 به گزارش گروه سایررسانه های دفاع پرس، سرهنگ سعید کوشکی در دیدار مسئولان سپاه فجر فارس با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری، از شهدای شاخص مدافع حرم فارس و کشور، گفت: ثبت و تحریر خاطرات و سیرۀ زندگی سردار شهید عبدالله اسکندی، اقدامی مهم و تاثیرگذار است.

 سردار شهید عبدالله اسکندری، رئیس سابق بنیاد شهید استان فارس بود که در نهایت پس از سالها مبارزه و مجاهدت، اولین روزهای خرداد 93، در مسیر دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تحریر و ثبت خاطرات شهدای مدافع حرم امروز بهترین و مناسبترین الگو برای جوانان است، گفت: سپاه فجر فارس از تمام نویسندگان متعهد و انقلابی در عرصه ثبت و تحریر خاطرات شهدا و رزمندگان حمایت کرده و میکند.

کوشکی یادآور شد: یکی از نویسندگان مطرح کشور که ساکن استان فارس است و یکی از مجموعههای انقلابی مستقر در تهران مشغول آمادهسازی مجموعه خاطرات شهید سردارعبدالله اسکندری هستند.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها