با حضور حجت الاسلام پناهیان؛

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران برگزار می‌شود

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت 18 فروردین با سخنرانی استاد پناهیان در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ - 06April 2016

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت مازندران با هدف تجلیل از مقام شامخ مادران شهدای استان مازندران امروز چهارشنبه 18 فروردین ساعت 9 الی 11 صبح در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران برگزار می شود.

دراین جشنواره که همزمان با سراسر کشور و به صورت بین المللی در کشورهای اسلامی برگزار می شود، استاد پناهیان به عنوان سخنران حضور پیدا خواهد کرد.

در راستای برگزاری این جشنواره، مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوان در بین کودکان و نوجوانان استان  نیز برگزار می شود.

همچنین از جمله برنامه های جنبی این مراسم جمع آوری لالایی های مادرانه به زبان مازندرانی برای شهدای استان است که در آینده به صورت یک مجموعه مدون در اختیار مخاطبان و علاقمندان به فرهنگ شهادت و ایثار قرار خواهد گرفت.

از دیگر برنامه های این مراسم رونمایی از دو کتاب «جنگ فرخنده» و «شکوفه های درخت نارنج» است که توسط انتشارات سرو سرخ وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به چاپ رسید.

 در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان حضور دارند از مقام 100 مادر شهیدی که تاکنون از آنها تجلیل به عمل نیامده، تجلیل خواهد شد.

یادآور می شود از جمله دستگاه های مشارکت کننده در برگزاری این جشنواره استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت آب و برق مازندران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری و فرمانداری ساری می باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار