قربان در گفت و گو با دفاع پرس خبر داد:

فردا، برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در تهران و 31 استان کشور

معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: فردا جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همزمان در تهران، 31 استان کشور و لبنان و سوریه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ - 05April 2016

فردا، برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در تهران و 31 استان کشور

 فاطمه قربان معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به هدف از برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت که فردار چهارشنبه در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس تهران برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه یکی از تکلیف های سازمان نشر آثار ومشارکت زنان در دفاع مقدس معرفی الگویی برای زنان و دختران نسل امروز و فردا در کشور و جهان بوده است می بایست کسی معرفی شود که از جمیع جهات در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی قابلیت الگو شدن را داشته باشد و در این بین هیچ کس را شایسته تر از حضرت زهرا(س) در طول تاریخ نیافتیم.

وی افزود: با همین رویکرد سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاعمقدس یکی از برنامه های ثابت و سالانه خود را برگزاری جشنواره ای به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در 31 استان کشور و تهران قرار داد که خوشبختانه امسال برای اولین بار این جشنواره همزمان در تهران در دو کشور لبنان و سوریه  برگزار می شود.

قربان با بیان این نکته که در سال آینده بنا است تا در کشورهای بیشتری این مراسم برگزار شود تصریح کرد: از جمله اتفاق های خوبی که در جشنواره امسال رخ داد ابلاغ فراخوان علمی، ادبی، هنری بود که در مهلت و رشته های تعیین شده برگزیده های آن انتخاب شدند و بخشی از برنامه ی فردا به تجلیل و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره اختصاص می یابد.

معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاعمقدس بیان داشت: فراخوان جشنواره با هدف شرکت افراد هنرمند و علاقه مند به کارهای علمی و پژوهشی در طول یک ماه اعلام شد که با وجود زمان کم و شرکت تنها استان تهران  نزدیک به هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که استان های دیگر با اطلاع از جشنواره آثاری را ارسال کردند.

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت صبح فردا چهارشنبه 18 فروردین ماه به همت سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاعمقدس و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهران بزرگ از ساعت 8:30 در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها