فرمانده سپاه زرقان:

فرزندان انقلاب اسلامی مُکلف به نوآوری و ابتکار در عرصه اقتصاد هستند

فرمانده سپاه زرقان گفت: هرکشوری که عَلَم استکبار ستیزی را برپا کند، نیازمند الگوهایی نظیر " اقتصاد مقاومتی " است.
کد خبر: ۷۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 06April 2016

فرزندان انقلاب اسلامی مُکلف به نوآوری و ابتکار در عرصه اقتصاد هستند

به گزارش دفاع پرس از استان فارس، سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه زرقان با اشاره به نامگذاری سال یک هزار و سیصد و نود و پنج با عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، راه مستقیم و مطمئن به سوی آینده روشن است و آن چیزی است که به آن احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بخش زرقان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر اقدام و عمل در راستای مبانی اقتصاد مقاومتی با برنامهریزی و دقت انجام بگیرند در سال های پیش رو نشانههای مثبت آن را در اقتصاد و جامعه مشاهده خواهیم نمود.

سرگرد علی پور افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران درحوزه اقتصادی با مفاهیمی مواجه است که تاکنون چه در عرصه نظری و چه در کتاب های علم اقتصاد مشابهی نداشته است، بنابراین فرزندان انقلاب، دوستداران و دلسوزان انقلاب اسلامی مُکلف به نوآوری، ابتکار، نظریه پردازی و الگو سازی در این عرصه های جدید اقتصادی هستند.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به اقتصاد ایران، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحریم های اقتصادی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور از سوی استکبار جهانی مطرح شده اند، هرکشوری که عَلَم استکبار ستیزی را برپا کند، نیازمند الگوهایی نظیر " اقتصاد مقاومتی " است.

سرگرد علی پور همچنین با بیان اینکه " اقتصاد مقاومتی " بهترین الگو برای فعالیت های اقتصادی یک کشور است، تأکید کرد: قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بخش زرقان به پیشنهاد سپاه زرقان و با هدف تحقق عینی و عملی شعار سال یک هزار و سیصد و نود و پنج تشکیل شده است، فرآیند تدوین اساسنامه و چشم انداز و تشکیل کارگروه ها در حال انجام است، همچنین بخشدار زرقان بعنوان فرمانده این قرارگاه و فرمانده سپاه زرقان بعنوان دبیر این قرارگاه انتخاب شده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار