صبح امروز؛

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گرگان برگزار شد

سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، صبح امروز در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ - 06April 2016

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گرگان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سومین جشنواره بین المللی اسوه های صبر و مقاومت با حضور جمعی از مدیران کل ادارات استان، سرهنگ حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، مادران و همسران شهدا و جمعی از خواهران بسیجی صبح امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه در سالن پروین اعتصامی آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه گرگان (مائده) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم "سیدعباس حسینی" فرماندار گرگان ضمن تبریک ایام بزرگداشت زن و روز مادر گفت: ایثار و گذشت شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی موجب شد که این ملت و دولت به رهبری مقام معظم رهبری مباحث کوبنده ای را در برابر قدرتهای استکبار جهانی مطرح کند و وظیفه شما زنان پیام رسانی ایثار و خون شهداست.

در ادامه مراسم خانم عسکری استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: از مقدس ترین کانون هایی که در نهاد اجتماعی وجود دارد، کانون خانواده است و تمام حجمه های دشمنان به سمت این کانون است تا اثری از خانواده در کشورهای مسلمان مانند ایران باقی نماند.

وی افزود: اگر خانواده را یک درخت درنظر بگیریم، میوه درخت فرزندان، تنه ی درخت پدر خانواده و ریشه آن مادر خانواده است و اگر این ریشه فاسد شود کل خانواده به فساد کشیده خواهد شد.

عسکری اظهار داشت: اولین شرط در حفظ حریم خانواده حضور در لحظه است، یعنی زن خانواده نباید در حسرت گذشته و در نگرانی آینده سیر کند بلکه باید بعنوان مادر خانواده در حریم خانواده و در زمان حال حضور داشته باشد.

وی به نکات دیگری در ایجاد و حفظ حریم خانواده اشاره کرد و افزود: توجه به اعضاء خانواده و گذشت و ایثار از دیگر وظایف زن در برقراری آرامش و حفظ حرم خانواده است.

 در پایان این جشنواره از تعدادی از مادران شهدا نیز تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار