نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

خانواده‌ شهدا سختی‌ها را در راه انتقال مبانی اسلام متحمل ‌شدند

داوود محمدی گفت: شهدا و خانواده‌های آنان با تأسی از حضرت زهرا (س) تمام سختی‌ها را در راه انتقال مبانی ارزشمند اسلامی متحمل ‌شدند.
کد خبر: ۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ - 06April 2016

خانواده‌ شهدا سختی‌ها را در راه انتقال مبانی اسلام متحمل ‌شدند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، داوود محمدی در سومین جشنواره اسوه صبر و مقاومت ویژه گرامیداشت همسران و مادران شهدا که ظهر امروز در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری انتخابات خوش درخشیدند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: ملت ایران با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات بار دیگر به دشمنان این نظام نشان دادند که در هر شرایطی در تمام عرصههای این نظام بر آمده از خون شهدا حضور دارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسفه برگزاری این مراسم تجلی از مادران و همسران شهدا است، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران به ویژه مادران و همسران شهدا در عرصه شهادت و ایثار الگویی مانند حضرت زهرا (س) دارند که موجب میشود با تأسی از ایشان بسیاری از سختیها را تحمل کنند.

محمدی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در راه دفاع از ولایت سختیهای زیادی را متحمل شدند و شخصیت ایشان ابعاد روشن و درسآموزی برای همه ما دارد و خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) برای تمام مردم جهان ابعاد مختلفی از توحید، نبوت، امامت، ولایت و دفاع از آن را نمایان میکند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر پدران و مادران شهدای ما با تقدیم چندین شهید مانند کوه استوار و صبورانه ایستادهاند به برکت این الگوها است زیرا اگر این الگوها نبود، چنین رشادتهایی را در جامعه کنونی شاهد نبودیم.

محمدی گفت: فلسفه تمام این صبرها، استقامتها و ایثارگریهای بزرگانی چون حضرت زهرا (س) انتقال مبانی ارزشمند اسلامی بود و امروز نیز شهدا و خانوادههای آنان با تأسی از ایشان تمام سختیها را در راه انتقال مبانی ارزشمند اسلامی متحمل شدند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: حضور پررنگ خانواده معظم شهدا در عرصههای مختلف این نظام موجب شده که فریاد رهبر معظم انقلاب بر سر استکبار جهانی هر روز بلندتر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز هر روز از جایگاه بالاتری برخوردار شود.

محمدی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم با ادامه دادن راه شهدا و الگوبرداری از آنان رضایت خاطر شهدا و خانواده آنان را فراهم کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار