همزمان با تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت؛

از فرصت شکفتن و مجله یاس در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت یزد رونمایی شد

رونمایی از مجموعه نمایشگاهی فرصت شکفتن، زندگی نامه و خاطرات زنان ایثارگر و شهدای زن یزد و یاس اولین نشریه تخصصی زنان در حوزه دفاع مقدس از برنامه های اصلی جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان یزد بود.
کد خبر: ۷۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ - 07April 2016

از فرصت شکفتن و مجله یاس در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت یزد رونمایی شد

به گزارش دفاع پرس از یزد، سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و هلال احمر ، صبح امروز درسالن شهدای امداد گر هلال احمر یزد برگزار شد.

این جشنواره با حضور جمعی از مدیران کل ادارات استان، سرهنگ رجبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد، مادران و همسران و دختران شهدا، صبح چهارشنبه 18 فروردین ماه برگزار شد.

مسئول دفترسازمان زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت : امسال این مراسم  با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، و هلال احمر برگزار شده است.

رضوانی گفت: در این جشنواره به غیر از دو برنامه جشن میلاد کوثر به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س)، و تجلیل از اسوه های صبر ومقاومت و مادران و همسران شهید و بانوان ایثارگر، از مجموعه نمایشگاهی فرصت شکفتن و زندگانی نامه و خاطرات زنان ایثارگر و شهدای زن یزد و یاس اولین نشریه تخصصی زنان در حوزه دفاع مقدس نیز رونمایی شد­.

وی افزود : نمایشگاهی از خیاط خانه های زمان جنگ و پایگاه هایی که در زمان جنگ در هر محله بوده است  همزمان با برگزاری جشنواره برپا شده است.

 



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار