جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در اردبیل برگزار شد

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ - 07April 2016

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در اردبیل برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، تجلیل از مادران و همسران شهدا و ایثارگران، روز چهارشنبه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل و همکاری ادارات و نهادهای مختلف استان برگزار شد طاهر شریفی معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل ضمن بیان جایگاه و عظمت شهدا ، ایثارگران را قشر مظلوم جامعه دانست که هنوز حق آنها به درستی ادا نشده است.

وی با بیان اینکه باب شهادت در ایران اسلامی باز است مقام شهادت را هدیه همیشگی پروردگار متعال به کسانی دانست که به مرتبه نفس مطمئنه دست یافته اند.

در ادامه مراسم خانم عبدالعلی زاده همسر سردار شهید علی تجلایی از فرماندهان شهید آذربایجان ضمن بیان بخش هایی از سیره اخلاقی ، عملی و اعتقادی شهید تجلایی گفت: شهید علی تجلایی هنگام شهادت در عملیات بدر فقط 25 سال داشت ولی تحسین همگان را برانگیخته بود و به قول بسیاری از فرماندهان و همرزمانش مردی تمام عیار بود.

عبدالعلی زاده با برشمردن اینکه شهدا بی نیاز از تجلیل و تکریم هستند تنها خواسته شهدا را ادامه راه آنان یعنی پیروی کامل از ولایت فقیه دانست و افزود: شهدا از ما می خواهند که از ولایت فقیه پیروی نموده از دشمنان اسلام و ولایت بیزاری جوییم و ابلاغ این پیام و خواسته از مهم ترین رسالت هایی است که برگردن همسران و مادران شهداست.

پخش کلیپ، شعرخوانی، مداحی و تجلیل از جمعی از مادران و همسران شهدا و جانبازان از دیگر بخش های این مراسم بود. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار