آغاز فرآیند نظارت و ارزیابی اربعین با هدف ارتقاء کیفیت خدمات در خراسان رضوی

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی (ع) خراسان رضوی گفت: با هدف ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی صفر، فعالیت‌های کمیته نظارت و ارزیابی اربعین در خراسان رضوی بر اساس تجربیات سال‌های گذشته آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۹ - 30July 2025

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مصطفی نجفی‌زاده» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی اربعین استان در نشست اعضای اصلی این کمیته، اظهار داشت: آسیب‌شناسی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و همچنین برطرف‌سازی این موارد با بهره‌گیری از تجارب گذشته از مهم‌ترین وظایف این کمیته است.

آغاز فرآیند نظارت و ارزیابی اربعین با هدف ارتقاء کیفیت خدمات در خراسان رضوی

وی افزود: هدف ما ارتقاء اثربخشی خدمات و تسهیل در روند رسیدگی به مسائل زائران است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی ضمن قدردانی از نمایندگان دستگاه‌‎ها گفت: ارسال گزارش به دبیرخانه به‌صورت روزانه و رسیدگی به شکایات از اولویت‌های کاری این کمیته است.

نجفی‌زاده تصریح کرد: برخی از مشکلات مشابه را در ایام نوروز نیز تجربه کردیم و همین مسئله نشان می‌دهد که باید از هم‌اکنون با برگزاری جلسات منظم، انجام بازدید‌های میدانی برای بهبود وضعیت اربعین حسینی (ع) و دهه آخر صفر اقدام کنیم.

در ادامه این نشست، سایر اعضای کمیته نیز با ارائه دیدگاه‌های خود، برنامه زمان‌بندی‌شده بازدید‌های میدانی از کمیته‌های اجرایی استان توسط بازرسان برنامه‌ریزی شد تا نظارت مستمر بر روند آماده‌سازی خدمات اربعین شکل گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها