آغاز فعالیت مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم

مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم از آغاز فعالیت خادمین این مرکز در راستای اطلاع رسانی به زائران ایام پیاده روی اربعین حسینی از روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۹ - 30July 2025

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سمانه نجفعلی» مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتگویی اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال‌های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می‌یابند.

آغاز فعالیت مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائرینی که در مواکب این قرارگاه اسکان داده می‌شوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم و در این راستا نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد نمودیم..

نجفعلی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور آماده پاسخگوی سوالات زائرین هستند و طی ۲ روز اخیر ۸۰۰ تماس و پیامک با موضوع مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت‌نام موکب، اطعام، نحوه دریافت ارز اربعینی، خدمات درمانی و مراکز دریافت سوخت بین جاده‌ای داشته‌ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده‌اند.

وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین تا ۷ شهریور نیز با پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی برقرار است.

نجفعلی اشاره کرد: زائرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۵۳۳۱۹ و شماره موبایل ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار