به گزارش دفاعپرس از قم، «سمانه نجفعلی» مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتگویی اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سالهای گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخشهای مختلف مشغول خدمترسانی به زائرینی هستند که در قم حضور مییابند.
وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائرینی که در مواکب این قرارگاه اسکان داده میشوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم و در این راستا نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد نمودیم..
نجفعلی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور آماده پاسخگوی سوالات زائرین هستند و طی ۲ روز اخیر ۸۰۰ تماس و پیامک با موضوع مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبتنام موکب، اطعام، نحوه دریافت ارز اربعینی، خدمات درمانی و مراکز دریافت سوخت بین جادهای داشتهایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بودهاند.
وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین تا ۷ شهریور نیز با پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی برقرار است.
نجفعلی اشاره کرد: زائرین عزیز میتوانند با شمارهگیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۵۳۳۱۹ و شماره موبایل ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال میشود.
انتهای پیام/