مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار خبر داد؛

یادواره شهدای ورزشکار و مدافع حرم در فریدونکنار برگزار می‌شود

مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار گفت: یادواره شهدای ورزشکار و مدافع حرم در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 09April 2016

یادواره شهدای ورزشکار و مدافع حرم در فریدونکنار برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مرتضی اسدپور مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار اظهار کرد: نخستین جلسه شورای قشر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در سال جدید با حضور جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، محسنی مسئول بازرسی سپاه فریدونکنار، رئیس شورای قشر کانون بسیج ورزشکاران در محل ساختمان هیئت فوتبال این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: از خواهران بسیج ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن تجلیل به عمل آمد.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار تصریح کرد: در سال 95 یادواره شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم را به صورت سازماندهی شده برگزار میکنیم.

اسدپور بیان کرد: با یک مرور کلی بر زندگی ورزشکاران  نخبه در سراسر دنیا این نکته را خواهیم یافت که در تمامی جوامع و دورانها ورزشکارانی که به اخلاق پایبند بوده و به سکوهای قهرمانی نیز توجه داشتند، مردم نیز از این ورزشکاران و قهرمانان ورزشی راضی بوده و استقبال میکردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگیهای بسیار مهم در امر ورزش، جوانمردی و رعایت اخلاق در ورزش است که کانون بسیج ورزشکاران تلاش میکند در بحث اخلاق در ورزش ورود پیدا کند.

اسدپور ادامه داد: با تلاش و همت اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار برنامهریزیهای لازم برای رفع نواقص و کمبودها انجام شده و در تلاش هستیم وصیتنامهها وعکسهای ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان را جمعآوری کنیم تا در جلد دوم آلبوم شهدای ورزشکار چاپ شود.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار گفت: برگزاری جلسات متعدد شورای قشر برای هماهنگی هرچه بهتر برگزار شدن دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فریدونکنار با محوریت کانون بسیج ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار