تشرف بانوی آفریقایی به اسلام در بارگاه رضوی

بانوی آفریقایی اهل کشور اتیوپی در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 10April 2016

تشرف بانوی آفریقایی به اسلام در بارگاه رضوی

به گزارش دفاع پرس، «آلماز مارداس» بانوی 20 ساله اهل کشور اتیوپی که مدت شش سال ساکن کشور لبنان است، در نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزید.

این بانوی تازه مسلمان انگیزه خود را از پذیرش دین اسلام، اصول عقلایی این دین عنوان کرد و گفت: با اینکه فقط 6 سال در کنار مسلمانان زندگی میکنم، اما در این مدت بسیار علاقمند به این دین آسمانی شدم.

مارداس ادامه داد: در این مسیر افراد بسیاری مرا راهنمایی کردند و با رفتار و اخلاق خود اصول و مبانی دین اسلام را برای من تبیین کردند و با توجه به این که با سنتهای اسلامی نیز آشنایی داشتم، تصمیم گرفتم اسلام را بهعنوان دین خود انتخاب کنم و برای ادامه این راه نیازمند مطالعه و تحقیق بیشتری هستم.

وی یکی از عوامل جذب خود به دین اسلام را شرکت در برنامه های مذهبی به ویژه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) در تبیین و تشریح دین اسلام نقش مهمی داشتهاند و حقیقتا آنان جانشینان به حقی بعد از رسول گرامی اسلام(ص) برای مسلمانان هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار