رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس خبر داد:

فعالیت بیش از 6 هزار هنرمند بسیجی در فارس

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: 6 هزار بسیجی هنرمند در 24 کانون نواحی و 11 رشته هنری با هدف بصیرت‌افزایی در این استان به فعالیت‌های هنری و فرهنگی می‌پردازند.
کد خبر: ۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ - 10April 2016

فعالیت بیش از 6 هزار هنرمند بسیجی در فارس

به گزارش دفاع پرس از شیراز، نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، در دیدار جمعی از هنرمندان این استان با نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج هنرمندان برنامههای متعددی در این استان برگزار میشود.

زارع بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان فارس افتخار دارد که 6 هزار بسیجی هنرمند در 24 کانون نواحی و 11 رشته هنری با اهداف بصیرتافزایی در این استان به فعالیتهای هنری و فرهنگی میپردازند.

وی با اشاره به تقدیم 2 هزار شهید هنرمند در سراسر کشور به انقلاب اسلامی تصریح کرد: از این تعداد 110 شهید هنرمند از استان فارس به این انقلاب تقدیم شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تأکید کرد: جذب، هدایت، تولید آثار فاخر و نگاه ویژه به ارتقای سطح تخصصی هنرمندان و افزایش روحیه بسیجی در قالب تشکیل برنامههای فرهنگی، ادبی و هنری از جمله اهداف تشکیل بسیج هنرمندان است.

زارع افزود: تشکیل کانون رخدادهای هنری ازجمله برنامههای اجرایی این نهاد فرهنگی در استان است که با اجرایی شدن آن شاهد تحول چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس ادامه داد: بسیج هنرمندان متولی فرهنگ، سیاست و اقتصاد نیست بلکه درصدد پرکردن خلأهای فرهنگی با مشارکت و تعامل دستگاههای فرهنگی بهویژه هنرمندان متعهد و انقلابی است.

زارع بیان کرد: توجه به فرهنگ و هنر اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در مقوله دستیابی به هنر فاخر اسلامی از دیگر اهدافی است که این مجموعه با کمک افراد متعهد و مؤمن به انقلاب اسلامی و رهبری دنبال میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار