سریال «صیاد شیرازی» با ترور آغاز می‌شود

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «صیاد شیرازی» به قلم فرهاد توحیدی قصه این شخصیت معاصر از دوران دانشجویی در دانشکده افسری تا شهادت را روایت می‌کند.
کد خبر: ۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 10April 2016

سریال «صیاد شیرازی» با ترور آغاز می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،  فیلمنامه مجموعه تلویزیونی الف ویژه «صیاد شیرازی» که به قلم فرهاد توحیدی به نگارش درآمده است، با تایید مرکز امور نمایشی سیما و اعمال نظارت نهایی در ۳۰ قسمت جلوی دوربین خواهد رفت.

این مجموعه با سکانسهای مربوط به ترور شهید علی صیاد شیرازی آغاز شده و با بهرهگیری از یک فضای انتزاعی مربوط به مشاهدات ذهنی فرزند شهید از کالبد پدر به داستان ورود پیدا کرده و قصه را از زمان حضور این شخصیت به دانشکده افسری تا لحظه شهادت روایت می کند.

فرهاد توحیدی پیش از این در توضیح این فیلمنامه بیان کرد: نگارش طرح سریال «صیاد شیرازی» را به اتمام رساندم و در اختیار تلویزیون، ارتش و خانواده ایشان قرار گرفته و منتظر جمع بندی آنها برای انجام دیگر فعالیتها هستم. تمام لوکیشنهای این پروژه در ایران میگذرد و تا به امروز هیچ بازیگر و عواملی جز تهیهکننده انتخاب نکردیم. در حال حاضر ۳۰ قسمت برای سریال «صیاد شیرازی» در نظر داریم؛ البته این تعداد قطعی نیست.

سریال «صیاد شیرازی» قصه زندگی سه کاراکتر اصلی را بهطور موازی به تصویر آورده که در پایان سرنوشتشان به هم گره میخورد. قصه اول زندگی قهرمان اصلی یعنی شهید صیاد شیرازی است. قصه دوم درباره یکی از افراد گروهک تروریستی منافقین است که در پایان صیاد شیرازی را ترور میکند و قصه سوم درباره زنی از اعضای کادر مرکزی این گروهک است.

مجموعه الف ویژه که اشاراتی به تفکرات شهید صیاد شیرازی، عنادش با حکومت پهلوی، پیگیری پرونده شهادت او در فرانسه و از بین بردن یک سری اسناد و مدارک توسط گروهک منافقین و... دارد که هنوز کارگردان آن مشخص نیست.

منبع:مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار