در سال 94 محقق شد؛

پخش 181 هزار دقیقه برنامه از فعالیت‌های آستان قدس رضوی در رسانه ملی

با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، در سال 94 بیش از 181 هزار دقیقه برنامه از فعالیت‌های آستان قدس رضوی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شد.
کد خبر: ۷۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ - 10April 2016

پخش 181 هزار دقیقه برنامه از فعالیت‌های آستان قدس رضوی در رسانه ملی

به گزارش دفاع پرس، سید احمد هاشمآبادی، سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، گفت: در سال 94 صدا و سیمای جمهوری اسلامی، 181 هزار و 72 دقیقه از جدول پخش برنامههای خود را به انعکاس برنامههای مرتبط با آستان قدس رضوی اختصاص داد.

هاشمآبادی گفت: از مجموع مدت زمان اختصاص داده شده به برنامههای آستان قدس رضوی، 72 هزار و 94 دقیقه برنامه در فصل بهار، 88 هزار و 875 دقیقه در فصل تابستان، 19 هزار و 499 دقیقه در فصل پاییز و بیش از 16 هزار دقیقه برنامه در فصل زمستان از رسانه ملی پخش شده است.

وی تصریح کرد: بالاترین میزان پخش برنامه به سه ماهه دوم سال که متقارن با ایام دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع) است، اختصاص داشته که پوشش برنامههای حرم مطهر حضرت رضا(ع) محور اصلی برنامههای رسانه ملی به شمار میرود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: در مجموع 142 هزار و 974 دقیقه برنامه از شبکههای اول، دوم، سوم، چهار، قرآن، خراسان رضوی، خبر، تهران، شما، آموزش، مستند، ورزش و شبکههای استانی پخش شده است که بیشترین حجم برنامهها به شبکه خراسان رضوی با 87 هزار و 119 دقیقه و بعد از آن شبکه قرآن با 13 هزار و 600 دقیقه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: شبکههای برون مرزی نیز در سال گذشته 38 هزار و 753 دقیقه برنامه را از شبکههای جام جم، الکوثر، العالم، شبکه سحربه زبانهای اردو، انگلیسی، فرانسه، آذری، عربی، شبکه ولایت و شبکه press tv برای زائران غیرایرانی و فارسی زبانان خارج از کشور پخش کردهاند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار کرد: شبکه اتحادیه با پخش بیش از 23 هزار دقیقه، شبکه جام جم با پخش بیش از 14 هزاردقیقه و شبکه الکوثر با پخش بیش از 12 هزار دقیقه بیشتری حجم برنامهها را به خود اختصاص دادند، همچنین 48 شبکه رادیویی درون مرزی نیز در سال گذشته 17 هزار و 806 دقیقه برنامه با محوریت معرفی خدمات آستان قدس رضوی پخش کردند.

وی ادامه داد: در مجموع مدت زمان پخش برنامهها در سال 94 نسبت به سال قبل افزایش یافته است که این امر به دلیل برقراری ارتباطات مستمر و افزایش تعاملات با شبکههای مختلف سیما بوده است.

نظر شما
پربیننده ها