برگزاری کارگاه گردشگری نجوم قرآنی در قم

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری کارگاه گردشگری نجوم قرآنی در قم خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ - 10April 2016

برگزاری کارگاه گردشگری نجوم قرآنی در قم

به گزارش دفاع پرس، سید رسول موسوینژادیان، مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، با اشاره به کارگاه آموزشی گردشگری نجوم قرآنی اظهار کرد: در قرآن مباحث جذاب و دارای سطح علمی بالایی در حوزه نجوم مطرح شده بنابراین این ضرورت وجود دارد که نسل جوانانی که به حوزه نجوم علاقهمند هستند، آموزشهای این موضوعات را با نگاه قرآنی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامهریزی صورت گرفته در خانه نجوم علاوه بر برنامههای آموزشی در خانه نجوم شهرداری و امکانات و تجهیزات برای فعالیتهای آموزشی، برنامههای کارگاهی و دورههای آموزشی را نیز در دستور کار داریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه موسسهای به عنوان مجری برنامههای خانه نجوم قرآنی شهرداری برنامهها را پیگیری کرده است گفت: برنامههای رصد در اردوهای کویرگردی، مجموعه تفریحی و اقامتی وسف و رصد ستارگان و ماه در بوستانها تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس برنامهریزیهایی برای برگزاری دورههایی در این خصوص صورت گرفته تا این ظرفیتها به نسل نوجوان و جوان آموزش داده شود.

موسوینژادیان با بیان اینکه این دورههای در طول ایام سال برگزار میشود گفت: برای مهدکودکها و دانشآموزان بسته جداگانهای در نظر گرفته شده، دانشآموزان علاقهمند به این بوستانها منتقل میشوند و برای مقاطع سنی جوانان به بالا نیز بر اساس نسبت استقبال اردوهایی در داخل و خارج شهر برای آنها برگزار میشود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در کارگاه گردشگری نجوم قرآنی برای ثبتنام میتوانند با شماره تلفن 37717889 داخلی 130 و یا با شماره 37710717 تماس حاصل کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار