برگزاری جلسه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سمنان

جلسه بزرگداشت سی و چهارمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ - 11April 2016

برگزاری جلسه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، جلسه بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای ستاد هماهنگی  بزرگداشت سوم خرداد به منظور ایجاد هماهنگی و تنظیم برنامههای استانی، بررسی برنامه های پیشنهادی و تشریح سیاست ها و وظایف اعضا در سالن جلسات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان طی سخنانی در این نشست با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب از دفاع مقدس به عنوان گنج نام بردند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما در سایه ولایت و رهبری، وحدت و همبستگی را ماندگار نگه خواهد داشت.

وی گفت: دفاع مقدس بخش مقدسی از تاریخ انقلاب اسلامی است که ارزشهای آن در سال های جنگ به اثبات رسیده و باعث شکست دشمن و نظام سلطه شد و به آنان فهماند ملت ایران ملتی هوشیار و با بصیرت است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان، در خصوص بزرگداشت  سوم خرداد افزود: نیروهای مسلح و نهادهای فرهنگی  باید یک گام جلوتر از سایر دستگاهها در اجرایی شدن برنامه های این ایام حضور و مشارکت داشته باشند؛ که تقارن این ایام با اعیاد شعبانیه می تواند به شکوه و عظمت ویژه این ایام بیفزاید.

در پایان، اعضای حاضر در جلسه برنامهها و فعالیت خود را بیان کردند که اعم آنها عبارتند از: برگزاری طرح علمدار (دیدار با خانوادههای شهدا، رزمندگان و جانبازان عملیات فتح خرمشهر)، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در شهرستان دامغان و شاهرود، بهره برداری از یادمان شهدای گمنام شهرستان مهدیشهر و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان، اجرای بانگ پیروزی در کلیه دستگاههای اجرایی، مدارس، دانشگاها و...، پخش مستند فتح خرمشهر از شبکه استانی، گردهمایی بزرگ رزمندگان، نورافشانی در سطح شهر، برپایی ایستگاههای صلواتی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس،  پایگاهها، مساجد و دانشگاهها، اجرای تئاتر خیابانی، اجرای مسابقه کتابخوانی، رونمایی از کتب، تحلیل و تجلیل از فیلم دفاع مقدس، برگزاری کارگاههای آموزشی و... .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار