سخنگوی قوه قضاییه:

سالم‌سازی هر چه بیشتر محیط قوه قضاییه از اولویت‌های سال ۹۵ است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از جمله اولویت‌های قوه قضائیه در سال ۹۵ سلامت‌سازی است که اگر پرسنل این قوه تخلفی را انجام دهند، بر اساس قانون برخورد شدیدی می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ - 10April 2016

سالم‌سازی هر چه بیشتر محیط قوه قضاییه از اولویت‌های سال ۹۵ است

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، حجت الاسلاموالمسلمین غلامحسین محسنی اژهای در نود و چهارمین نشست خبری خود درباره عملکرد قوه قضائیه در سال 94 اظهار داشت: از جمله اولویتهای قوه قضائیه در سال گذشته سلامتسازی قوه بوده است که به اشکال مختلف نظارتها را افزایش دادهایم.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: با آنهایی که به نام قوه قضائیه سوءاستفاده میکنند، در اولویت سال 95 نیز به شدت برخورد میشود، حال فرقی نمیکند قاضی، وکیل و یا دیگر پرسنل قوه قضائیه باشد، در صورت قطعیت، بازداشت، سلب صلاحیت و یا دیگر برخوردهای قانونی خواهد شد.

وی درباره تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 اظهار داشت: به بازرسی کل کشور تأکید شده است که در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، دستگاههای مختلف را مورد نظارت قرار دهد و مرتباً گزارش دستگاهها به قوه قضائیه ارسال شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: با کسانی که در اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل چوب لای چرخ میگذارند نیز پس از شناسایی، تذکر و در صورت لازم برخورد قضایی میشود.

وی افزود: یکی از مسائلی که به دادستانی کل کشور ابلاغ شده است، امنیت کسانی است که میخواهند فعالیت اقتصادی سالم داشته باشند.

حجت الاسلاموالمسلمین غلامحسین محسنی اژهای گفت: اگر در دستگاهها مشکلاتی در این باب وجود دارد، دادستانی کل کشور از اختیارات خود استفاده کند تا نسبت به حل آن اقدام شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار