همزمان با شهادت امام هادی(ع)

یادواره 150 شهید شهرک شهدای قم برگزار شد

یادواره سردار شهید جعفر حیدریان و 150 شهید شهرک شهدای قم شب گذشته همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) این شهرک برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 11April 2016

یادواره 150 شهید شهرک شهدای قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در مراسم یادواره 150 شهید شهرک شهدای قم مسئولانی چون هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام ماندگاری طی سخنانی به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره به عنوان درخشان ترین یادگار امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: در این زیارت به سه موضوع مهم اشاره شده است که می تواند به عنوان درسی فراروی ولایتمداران و عاشقان شهدا قرار گیرد.

وی افزود: انجام کارها با اذن ولی، مشابه شدن در رفتار و گفتار با ولایت و اهل بیت(ع) و قابلیت شفاعت از درس های امام هادی(ع) در زیارت جامعه کبیره است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان ساخت: هر کاری و حرفی از سوی هر مقام مسئولی بدون اذن و اجازه ولی فقیه صادر شود، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

ماندگاری تاکید کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خاطر دارا بودن این سه خصوصیت، شبیه ترین مردم در رفتار و گفتار خود به اهل بیت(ع) بودند.

این مراسم که به همت پایگاه بسیج شاهد و ستاد برگزار یادواره ترتیب یافته بود، با نوحه خوانی مجتبی رمضانی و هادی خادم و سینه زنی عزاداران به مناسبت شهادت امام علی النقی(ع) پایان یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار