امسال 400 نفر در کربلای ایران معتکف می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: امسال در ایام اعتکاف و در امامزاده سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) که به کربلای ایران شهرت دارد، حدود 400 نفر معتکف می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ - 11April 2016

امسال 400 نفر در کربلای ایران معتکف می‌شوند

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین جعفر جنتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، شامگاه یکشنبه 23 فروردینماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آئین معنوی اعتکاف به همت عوامل اجرایی آستان مقدس سلطانعلیبن امام محمد باقر(ع) در سال جاری نیز با شکوه هرچه تمامتر در کنار مضجع شریف آن بزرگوار در کربلای ایران برگزار میشود.

وی افزود: این امامزاده واجب التعظیم حدود 400 معتکف میپذیرد که اعتکاف کنندگان همزمان با سراسر کشور میتوانند به این مکان مقدس مراجعه و در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم  اعتکاف همراه با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی مذهبی در کنار مضجع شریف حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) است، افزود: این برنامهها از جمله برنامههای فرهنگی مراسم معنوی اعتکاف سال جاری در آستان مقدس امامزاده سلطانعلی (ع) به شمار میرود.

براساس این گزارش، مراسم معنوی و روحبخش اعتکاف سالهاست که بههمت عوامل اجرایی آستان مقدس در کنار مضجع شریف آن بزرگوار در مسجد امام صادق(ع) برگزار میشود که سال گذشته در خاتمه مراسم از کلیه معتکفین با اهدای گل و هدایای یادبود قدردانی به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار