معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در گفت و گو با دفاع پرس:

مراسم تجلیل از فرماندهان غرب و شمال غرب کشور برگزار می شود

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: فرماندهان، مدیران و خانواده شهدای غرب و شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس با حضور سرلشکر ایزدی تجلیل می شوند.
کد خبر: ۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ - 11April 2016

مراسم تجلیل از فرماندهان غرب و شمال غرب کشور برگزار می شود

سردار داود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس درباره فعالیت هایی که برای پاسداشت تلاش خانواده های شهدا، رزمندگان و جانبازان غرب و شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم صورت گرفته، اظهار داشت: برای زنده نگاه داشتن حماسه آفرینی های رزمندگان غرب و شمال غرب در دوران دفاع مقدس که در محجوریت واقع شده اند، با تلاش های سردار ایزدی فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء در دوران دفاع مقدس، به مناسبت های مختلف با حضور در منازل شهدا، جانبازان و رزمندگان مناطق غرب و شمال غرب، از ایثارگری های این عزیزان تجلیل می شود.

وی افزود: یکی از برنامه های تجلیل از رزمندگان مورد اشاره برنامه ای است که هر ساله به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و شهادت سرلشکر محمد بروجردی فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهداء در شمال غرب کشور، برگزار می شود که طی آن از فرماندهان، مدیران و خانواده شهدای غرب و شمال غرب کشور تجلیل به عمل می آید.

سردار غیاثی راد اضافه کرد: امسال نیز این مراسم در تاریخ یکم خرداد در صدا و سیما و با حضور سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا برگزار می شود و طی آن از فرماندهان، مدیران و خانواده شهدای غرب و شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید.

وی ادامه داد: این مراسم با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بسیج صدا وسیما، رادیو ایران، پیشمرگان کرد مسلمان، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها