به گزارش خبرگزاری
دفاعپرس از رشت، «سید علی طبائی» مدیر شرکت آتیهسازان حافظ شعبه گیلان امروز در نشست خبری بهمناسبت روز خبرنگار ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات این شرکت در استان، از رشد قابل توجه پوشش بیمه تکمیلی درمان در گیلان خبر داد و اظهار داشت: شرکت آتیهسازان حافظ زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت بوده و عمده سهام آن متعلق به این سازمان است؛ آتیهسازان حافظ تنها شرکت تخصصی در زمینه بیمه تکمیلی درمان در کشور است و هیچ فعالیت تجاری ندارد. فلسفه اصلی شرکت تنظیمگری بازار بیمه تکمیلی درمان در سطح کشور است.
وی افزود: در استان گیلان بیش از ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند و در این حوزه قراردادهای متعددی منعقد شده است. در حال حاضر ۱۸ قرارداد با بیمهگزاران مختلف از جمله بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی داریم.
مدیر شرکت آتیهسازان حافظ شعبه گیلان با اشاره به افزایش درآمد و پرتفوی استانی شرکت گفت: در یک سال اخیر، پرتفوی استانی شرکت رشد قابل توجهی داشته و درآمد حاصل از قراردادهای استانی افزایش یافته است.
طبائی در ادامه تاکید کرد: تعداد مراکز درمانی تحت قرارداد ما در استان بیش از ۵۰ درصد رشد کرده و هماکنون ۳۲۴ مرکز در خدمت بیمهشدگان هستند. همچنین ۱۱ نمایندگی، ۸ دفتر پیشخوان و ۲ کانون بیمهگذار در سطح استان فعال است.
به گفته وی، برای ارتقاء کیفیت خدمات، میز خدمت و سامانه پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات بیمهشدگان به صورت روزانه در محل شعبه راهاندازی شده است.
مدیر شرکت آتیهسازان حافظ همچنین از اجرای طرح نوآورانه ارائه خدمات برخط در داروخانهها خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور این خدمات در بیش از ۶۲ داروخانه استان گیلان به صورت عملیاتی اجرا شده است.
طبائی درباره نظم بخشی به پرداخت مطالبات مراکز درمانی تحت قرارداد این شرکت بیمهای خاطرنشان کرد: کاهش ضریب خسارت یکی از شاخصهای فنی مهم ارزیابی شرکتهای بیمه تکمیلی است که در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی همچنین به اجرای طرح جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی با عنوان طرح منزلت اشاره کرد و افزود: این طرح که بدون سقف و با حداقل قیمت طراحی شده است، هماکنون ۶ قرارداد در استان دارد و حدود ۴۶ هزار نفر تحت پوشش آن قرار گرفتهاند.
مدیر شرکت آتیهسازان حافظ شعبه گیلان درباره تسهیل ارائه خدمات به بیمهشدگان گفت: اپلیکیشن موبایلی آتیهسازان حافظ با قابلیت ارسال مدارک، کنترل قصورات و پیگیری پرداختها طراحی شده است و از طریق آن سرعت رسیدگی به اسناد افزایش یافته است. این اپلیکیشن به سامانههای بیمه سلامت و تامین اجتماعی متصل بوده و آموزش نصب و استفاده آن نیز در شعبه ارائه میشود.
طبائی در پایان از مشکلات پرداخت مطالبات از سوی سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: با وجود تاخیر بیش از ۴ ماه در پرداخت مطالبات از سوی این سازمان، اما تلاش کردیم از منابع داخلی خسارتها را جبران کنیم. بدهی تامین اجتماعی به شرکت آتیهسازان حافظ در سطح کشور بیش از ۱۱ همت است.
انتهای پیام/