راهیان نور غرب-11/ اسماعیلی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

گردهمایی سالیانه رزمندگان گردان 2 سپاه در ارتفاعات بازی دراز

اصغر اسماعیلی از گردهمایی سالیانه رزمندگان گردان 2 پادگان ولیعصر(عج) سپاه در دوران دفاع مقدس در تاریخ 10 اردیبهشت در ارتفاعات بازی دراز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 12April 2016

گردهمایی سالیانه رزمندگان گردان 2 سپاه در ارتفاعات بازی دراز

"اصغر اسماعیلی" از رزمندگان گردان 2 پادگان ولیعصر(عج) سپاه در سالهای نخست انقلاب و دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری گردهمایی سالانه رزمندگان این گردان در تاریخ 10 اردیبهشت در ارتفاعات بازی دراز خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه رزمندگان گردان 2 در عملیات بازی دراز نقش داشتند، این گردهمایی در بازی دراز برگزار میشود.

وی با بیان اینکه 5 دستگاه اتوبوس برای اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانوادههای شهدا به استان کرمانشاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: یکی از اتوبوسها ویژه خانوادههای شهدای مدافع حرم است که مسئولیت آن بر عهده پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی" است.

اسماعیلی تصریح کرد: فرماندهان این گردان شهید موحددانش، شهید مرتضی سلمان طرقی، منصور کوچک محسنی و مرحوم احمد اسلیمی بودند.

لازم به ذکر است، گردهمایی سال گذشته رزمندگان این گردان باحضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

گردان 2 سپاه پادگان ولی عصر(عج) چند روز پس از تاسیس سپاه پاسداران شکل گرفت. این گردان ماموریتهای عملیاتی و امنیتی بسیاری در کشور بر عهده داشته است که از آن جمله میتوان به مقابله با ضد انقلاب در گنبد، بلوچستان و کردستان اشاره کرد. شهید علی موحد دانش یکی از فرماندهان این گردان بوده است.

گردان 2 سپاه با تغییر کادر سازمانی سپاه و تشکیل تیپ در تیپهای 27 محمدرسول الله و 10 سیدالشهدا(ع) ادغام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها