من زنده ام؛

کتابی که چشم و دل مجری تلویزیون را بارانی کرد

مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم حس و حالش از خواندن کتاب «من زنده‌ام» را بیان کرد.
کد خبر: ۷۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ - 12April 2016

کتابی که چشم و دل مجری تلویزیون را بارانی کرد

به گزارش گروه فضای مجازی دفاع پرس، راحله امینیان مجری صدا و سیما و برنامه به خانه برمی گردیم که در حال خواندن کتاب «من زندهام» هست، تصویری از این کتاب را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «چشم ودل من با خوندن هر صفحه ی این کتاب بارانی تر از آسمان امروز تهران شده».



 



کتاب «من زندهام» خاطرات دوران چهار ساله اسارت معصومه آباد(عضو کنونی شورای شهر تهران) در زندانهای رژیم بعث صدام است. روایت کتاب از دوران کودکی نویسنده آغاز و با بیان بخشهای مهمی از نوجوانی وی ادامه پیدا میکند. کتاب، با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت آباد به دوره دفاع مقدس، اسارت و آزادی او و سه بانوی آزادهی دیگر، به پایان میرسد.

همچنین رهبر انقلاب تقریظی بر این کتاب نوشتند که به شرح ذیل است: کتاب را با احساس دوگانهی اندوه و افتخار و گاه از پشت پردهی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسّم کردن زیبائیها و زشتیها و رنجها و شادیها آفرین گفتم. گنجینه یادها و خاطرههای مجاهدان و آزادگان، ذخیرهی عظیم و ارزشمندی است که تاریخ را پربار و درسها و آموختنیها را پرشمار میکند. خدمت بزرگی است آنها را از ذهنها و حافظهها بیرون کشیدن و به قلم و هنر و نمایش سپردن.

این نیز از نوشتههایی است که ترجمهاش لازم است. به چهار بانوی قهرمان این کتاب بویژه نویسنده و راوی هنرمند آن سلام میفرستم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار