شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان فارس درسال 95 معرفی شد

شهید"حسین‌ محمدمرادپور" به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان فارس درسال 95 معرفی شد.
کد خبر: ۷۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ - 13April 2016

شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان فارس درسال 95 معرفی شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، شهید حسین محمد مرادپور به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال 95 از سوی این سازمان معرفی شد.

یکی از اهداف معرفی شهدای شاخص در هر سال معرفی کامل شهدا به عموم جوانان و هنرمندان بسیجی است و در طول یک سال با سیره و ویژگی های این شهدا آشنا شده و ضمن انس بیشتر با شهدا، سعی در الگوپذیری از ایشان می کنند.

شهید حسین  محمد مرادپور در 19 تیرسال 44 در شهر شیراز چشم به جهان گشود و در خانواده ای بدنیا آمد که علی رغم آنکه پدر و مادرش بی سواد بودند امّا از نظر سطح فکر دارای فرهنگ اسلامی و مذهبی بودند.

در سال 56-57 که انقلاب و حرکت مردم به رهبری امام خمینی (ره) شروع شد در تمام فعالیتهای انقلابی شرکت می کرد بیشتر اوقات تا پاسی از شب بیرون از خانه و در فعالیتها و تظاهرات شرکت داشت. خودش کلیشه ای از عکس امام ساخته بود و با رنگ روی دیوارها نقاشی می کرد یا شعار نویسی می کرد.

در سال 59 بصورت بسیجی به جبهه رفت و بعد از مراجعت و اخذ مدرک در دوره آموزشی سپاه شرکت کرد به صورت رسمی در سال 61 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

شهید مرادپور در زمینهی نقاشی و طراحی و خط علاقه و تخصص داشت. آثار باقی مانده از وی تعدادی نقاشی و طراحی در کتابی با عنوان توحید که با صفحه بندی و خط بسیار زیبای شهید در دانشکده ای که ایشان تحصیل می کرد به عنوان یادبود و آثار شهید نگهداری می شود.

در مناطق جزیره مجنون، منطقه فاو و در عملیاتهای فتح تنگه کورک در کردستان و عملیات کربلای 5 و عملیات والفجر 10 و عملیات بیت المقدس 7 نیز شرکت داشت که آخرین عملیاتش بیت المقدس 7 بود که در24 خرداد سال67  به فیض شهادت نائل آمد و به دیدار حق شتافت و به آرزوی خود رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار