نوای قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز طنین‌انداز شد

به‌مناسبت حلول ماه رجب و فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه سالروز حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران محفل نورانی انس با قرآن کریم در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ - 13April 2016

نوای قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز طنین‌انداز شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بهمناسبت حلول ماه رجب و فرا رسیدن  ۲۹ فروردین ماه سالروز حماسهآفرینیهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران محفل نورانی انس با قرآن کریم با تلاوت جواد هاشمزاده از قاریان برتر استان فارس در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد.
این مراسم با حضور سرهنگ بهمن زیاری فرماندهی تیپ، حجتالاسلام جعفری رئیس عقیدتی ـ سیاسی، فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه در نمازخانه امام حسین(ع) تیپ برپا شد.
در حاشیه این مراسم حجتالاسلام جعفری با اشاره به آیات تلاوت شده گفت: قرآنی که خودش با برکت است و در شبی پر برکت و در مکانی مبارک نازل شده، بهترین پیام الهی است.
وی ابراز کرد: در قرآن کریم بیان شده که ما آن را نازل کردیم که در آن تدبر داشته باشید لذا تدبر مقدمه تذکر است و تذکر به معنای بیداری از غفلت است و اگر تدبر داشته باشیم به تذکر خواهیم رسید ضمن اینکه اهل تذکر اهل بصیرت هستند.
جعفری عنوان کرد: طبق آیات سوره احزاب یکی از شاخصههای انسان مؤمن و اهل قرآن، ایمان به وعدههای الهی است و اگر ایمان به وعدههای الهی باشد دچار ترس نخواهیم بود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز ادامه داد: دلیل نامگذاری سوره احزاب به خاطر حضور تمامی حزبها و هماهنگ شدن آنها در مقابل پیامبر اسلام(ص) بود و هنگامی که اصحاب پیامبر(ص) با فوج عظیم گروهها روبهرو شدند آنچه که باعث شد ایستادگی کنند و پیروز شوند ایمان به وعدههای الهی و رسولش بود و آنچه که در جنگ تحمیلی هم پس از انقلاب رخ داد، ایستادگی ملتی با انقلابی نو پا در مقابل تمامی جهان کفر به خاطر ایمان به وعدههای خداوند و اعتقادی راسخ بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: چند روز پیش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با فرماندهان، ارتشهای جهان را سه قسمت کردند، اول ارتشهایی که برای دفاع از افراد و گروه خاصی تشکیل شدهاند و ارتشی تشریفاتی و بیخاصیتند و آنچه که امروز در یمن رخ میدهد بهواسطه  قدرتطلبی امثال این گروهها و افراد خاص در منطقه است.
جعفری ادامه داد: قسمت دوم ارتشهایی هستند که پایبند به مسائل نظامیاند و از نظر عملیاتی خوب و صاحب تجهیزات و نیروهای کارآزموده هستند اما هر کجا با مشکل روبهرو شدند جنایت خواهند کرد و از جنایتکارانی چون بلک واتر استفاده خواهند کرد اما دسته سوم ارتشی است که علاوه بر آمادگی و تجهیزات و توان عملیاتی، ارزشمحور و مکتبی است و هیچوقت جنایت نخواهد کرد و این ارتش منحصراً یک ارتش است و آن ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کنار مسائل نظامی به ارزشها هم پایبندی دارد.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: امروز ارتش بدون وابستگی به حزب یا گروهی متعلق به مردم بوده و در اوج آمادگی و توان عملیاتی و معنوی  گوش به فرمان ولایت آماده اجرای مأموریت است.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار