بعد از ظهر امروز؛

اولین همایش ویژه "خادمین دانش آموز راهیان نور" برگزار می‌شود/ پیاده روی پنج کیلومتری تا گلزار شهدای مدافعین حرم

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: اولین همایش ویژه "خادمین دانش آموز راهیان نور" امسال، تا ساعاتی دیگر در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 14April 2016

اولین همایش ویژه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد حاجی رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، اظهار داشت: در سالی که گذشت در سطح وسیعی اقدام به ارتباط با مدارس و دانش آموزان را داشتیم که از این مجموعه فعالیت های متنوع، بالغ بر دو هزار نفر دانش آموز نخبه از سراسر کشور شناسایی و ساماندهی و ارتباط گیری شد که طی بازه های متعدد و در قالب برنامه های ویژه و متناسب، این عزیزان توفیق حضور در یادمان های دفاع مقدس و تجربه خادمی شهدا را پیدا کردند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش خادمین دانش آموز در شهر مقدس قم، بیان داشت: الگوسازی جریان مهم تداوم ارتباط برای دیگر استان ها هدف اصلی برگزاری این همایش است که امیدوارم مجموعه بزرگ راهیان نور در استان های کشور نیز استمرار ارتباط با خادمین و زائرین راهیان نور را در اولویت های اصلی فعالیت های خود قرار دهند.

حاجی با بیان اینکه این همایش امروز بعدازظهر در مجموعه کوله بار برگزار خواهد شد، گفت: بعد از سازماندهی، خادمین به صورت دسته ای و منظم، با لباس های متحدالشکل خادمی و سربند و پرچم در دست، با حضور مربیان و سرگروه های خود مسیر پنج کیلومتری تا گلزار شهدای مدافعین حرم در بهشت معصومه(س) قم را پیاده روی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور هر خادم بر سر مزار هر شهید مدافع حرم، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، فعال شدن صوت و فضاسازی محیطی و استقبال از خانواده این شهیدان عزیز را از جمله برنامه های خادمین دانش آموز راهیان نور در گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) برشمرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار