بعد از ظهر امروز؛

اولین همایش ویژه "خادمین دانش آموز راهیان نور" برگزار می‌شود/ پیاده روی پنج کیلومتری تا گلزار شهدای مدافعین حرم

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: اولین همایش ویژه "خادمین دانش آموز راهیان نور" امسال، تا ساعاتی دیگر در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 14April 2016

اولین همایش ویژه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد حاجی رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، اظهار داشت: در سالی که گذشت در سطح وسیعی اقدام به ارتباط با مدارس و دانش آموزان را داشتیم که از این مجموعه فعالیت های متنوع، بالغ بر دو هزار نفر دانش آموز نخبه از سراسر کشور شناسایی و ساماندهی و ارتباط گیری شد که طی بازه های متعدد و در قالب برنامه های ویژه و متناسب، این عزیزان توفیق حضور در یادمان های دفاع مقدس و تجربه خادمی شهدا را پیدا کردند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش خادمین دانش آموز در شهر مقدس قم، بیان داشت: الگوسازی جریان مهم تداوم ارتباط برای دیگر استان ها هدف اصلی برگزاری این همایش است که امیدوارم مجموعه بزرگ راهیان نور در استان های کشور نیز استمرار ارتباط با خادمین و زائرین راهیان نور را در اولویت های اصلی فعالیت های خود قرار دهند.

حاجی با بیان اینکه این همایش امروز بعدازظهر در مجموعه کوله بار برگزار خواهد شد، گفت: بعد از سازماندهی، خادمین به صورت دسته ای و منظم، با لباس های متحدالشکل خادمی و سربند و پرچم در دست، با حضور مربیان و سرگروه های خود مسیر پنج کیلومتری تا گلزار شهدای مدافعین حرم در بهشت معصومه(س) قم را پیاده روی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور هر خادم بر سر مزار هر شهید مدافع حرم، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، فعال شدن صوت و فضاسازی محیطی و استقبال از خانواده این شهیدان عزیز را از جمله برنامه های خادمین دانش آموز راهیان نور در گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) برشمرد.

نظر شما
پربیننده ها