با حضور معاون اجرایی نزاجا؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قزوین به مناسبت 29 فروردین برگزار شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی و به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 15April 2016

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قزوین به مناسبت 29 فروردین برگزار شد

به گزارش گروه استانهای دفاع پرس، همایش بزرگ پیادهروی خانواده صبح امروز با حضور امیر محمد فهمیده معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، فریدون همتی استاندار قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و جمع کثیری از مردم قزوین در بوستان ملی باراجین این شهر برگزار شد.

همایش بزرگ پیادهروی خانواده از میدان جانبازان تا سینما تابستانی باراجین با استقبال پرشور مردم قزوین برگزار شد.

امیرمحمد فهمیده معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در حاشیه این مراسم اظهار داشت: 29 فروردینماه پس از دو ماه از پیروزی جمهوری اسلامی توسط امام خمینی(ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب به نام روز ارتش نامگذاری شد.

وی افزود: نامگذاری این روز از سوی امام خمینی(ره) از جمله ابتکارت و اقدامات این امام همام بوده تا پاسخی مناسب به ارتش به منظور وفاداری این نهاد به آرمانهای بلند جمهوری اسلامی ایران و انقلاب باشد.

فهمیده با اشاره به اینکه هر دولت و حکومتی به منظور حفظ استقلال، تمامیت ارضی و امنیت به نیروهای مسلح و  قوی نیاز دارد تصریح کرد: در تمامی دوران و به ویژه در حال حاضر دولتها به دنبال نیروهای مسلح قوی و نیرومند هستند چرا که این نیروها سبب ظاهر شدن قدرتمند ملتها در تمامی عرصهها و محافل است.

امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز بیان کرد: برگزاری ورزشهای همگانی میتواند از ابتلا به بیماریهای غیرواگیر جلوگیری کرد که از جمله مهمترین آنها پیادهروی میتواند از بروز سکتههای قلبی در افراد جلوگیری کند.

وی افزود: علاوه بر این ورزش پیادهروی سبب ایجاد شور و نشاط در افراد شده و برای ایجاد نشاط در روحیه افراد نیز بسیار مفید و موثر است.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: خوشبختانه اهداف و برنامههای تعریف شده وزارت ورزش و جوانان در سال 95 براساس شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» پیشبینی شده است.

در پایان این مراسم جوایز ورزشی، فرهنگی و معنوی متناسب با سلامت مردم از سوی دستگاههای مختلف اجرایی استان قزوین به قید قرعه اهدا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار