مفرد مطرح کرد

آمادگی 11 استان برای اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق سیل‌زده

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: با توجه به اینکه متاسفانه چند استان کشور ما دچار سیل‌زدگی شده‌اند، 11 استان برای اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۷۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 15April 2016

آمادگی 11 استان برای اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق سیل‌زده

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، صادق مفرد مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفتوگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه متاسفانه چند استان کشور ما دچار سیلزدگی شدهاند، 11 استان برای اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی 11 برای کمک به سیلزدگان اعلام آمادگی کردند و در صورتی که دولت، هلال احمر و مسئولان مربوطه اعلام کنند این 11 گروه دانشجویی جهادی برای اعزام به مناطق سیل زده آماده هستند.

وی گفت: استانهای تهران، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خراسان شمالی، فارس، البرز، لرستان و خوزستان از استانهایی هستند که برای اعزام گروههای جهادی اعلام آمادگی کردند.

مفرد با بیان اینکه حضور گروههای جهادی در مناطق حادثهدیده تشریفاتی و تبلیغاتی نیست، تاکید کرد: گروههای جهادی بسیج دانشجویی سابقه مثبت و خوبی را در کمکرسانی به مناطق محروم و حادثهدیده دارند، این گروهها و دانشجویانی که در این گروهها حضور دارند، در حوادث اخیری که در کشور رخ داده نشان دادهاند میتوانند کمکهای بسیار زیادی از توزیع غذا و امدادرسانی گرفته تا ویزیت مصدومان را به مردم مناطق حادثهدیده داشته باشند.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در پایان با بیان اینکه در این گروههای جهادی در حدود 2 هزار دانشجو حضور دارند، گفت: امیدواریم دولت و دستگاههای مرتبط با این مسئله ظرفیت عظیم گروههای جهادی بسیج دانشجویی را در نظر بگیرند و از این ظرفیت استفاده کنند، دانشجویانی که در قالب گروههای جهادی به مناطق حادثه دیده اعزام میشوند ضمن کمکرسانی به حادثهدیدگان میتوانند موجب دلگرمی مردم این مناطق شوند.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها