برگزاری بزرگداشت «حجت‌الاسلام تعمیرکاری» در ایلام

مراسم گرامیداشت شانزدهیمن سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج محمد تعمیرکاری از مبارزان دوران انقلاب این استان، عصر امروز در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 16April 2016

برگزاری بزرگداشت «حجت‌الاسلام تعمیرکاری» در ایلام

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سلیمان رستمیان  اظهار کرد: این مراسم عصر روز شنبه ساعت 18 و 30 دقیقه در مسجد جامع این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار میشود.

رستمیان، بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این آیین در استان فراهمشده است، تصریح کرد: سخنران این مراسم آیتالله لطفی، نماینده ولیفقیه در استان و امامجمعه ایلام خواهد بود.

وی، افزود: حجتالاسلام تعمیرکاری، از مبارزان انقلابی علیه رژیم ستمشاهی در این استان بوده که در کنار تبلیغ و ترویج مکتب حیاتبخش تشیع و مبارزه با خرافه، فریاد عدالتخواهی امام راحل و محرومیت مردم دیار خود را فریاد زد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، یادآور شد: یک سال زندانی شدن در سیاهچالههای رژیم ستمشاهی در تهران و تحمل شکنجههای وحشیانه ساواک چون کشیدن 20 ناخن، تبعید در بافت کرمان، دو سال تبعید در مشکینشهر و هشت ماه در ایذه خوزستان، گوشهای از مبارزات این مجاهد در دوران انقلاب است.

رستمیان گفت: حجتالاسلام تعمیرکاری در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز با حضور در جبهههای حق علیه باطل، نقش مهمی در ایجاد روحیه معنوی و دلگرمی رزمندگان دوران دفاع مقدس داشت و همپای رزمندگان از کیان اسلامی دفاع کرد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت معرفی و شناساندن مبازارن انقلابی استان به اقشار مختلف بهویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین زندگی و اهداف روحانیون مبارز، نقش مهمی در آشنایی مردم بهویژه  نسل جوان با این روحانیون، آرمانهای انقلاب و دفاع از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی دارد.

 گفتنی است، حجتالاسلام که همواره نامش برای ایلامیان یادآور قناعت، شجاعت و استقامت است، سرانجام در فروردینماه سال 79 دار فانی را وداع گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار