امیر آراسته خبر داد

برگزاری "رزمایش متفاوت در سلاح و تاکتیک" توسط نزاجا

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که این رزمایش با همه رزمایش‌های گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه متفاوت خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 16April 2016

برگزاری

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به خودکفایی ارتش و انتقال تجربیات آن به صنعت کشور اظهار داشت: صنعت بدون حضور نیروهای مسلح معنا ندارد؛ درحال حاضر بیش از 90 درصد تجهیزات نظامی بومی هستند و امروز همکاریهای بسیار خوبی با صنعت کشور برقرار کردهایم.

وی درباره رزمایشهای آتی نزاجا نیز گفت: رزمایشهای نیروی زمینی ارتش بر مبنای نوع آموزشهای لازم نیروها پیشبینی میشود و این رزمایشها بهطور سالیانه و بهصورت تمرین صحرایی و تمرین روی نقشه انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که برگزار کنیم که این رزمایش با همه رزمایشهای گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه، متفاوت خواهد بود و بهامید خدا نتیجه آن را خواهید دید.

امیر آراسته تأکید کرد: نیروی زمینی در هر کشوری مخصوصاً جمهوری اسلامی ایران انسانمحور است و تجهیزات در مرتبه بعدی بیانگر کارایی آن نیرو است.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار