دریادار سیاری در صبحگاه عمومی نداجا:

نداجا آماده مقابله با هر قدرتی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نداجا این آمادگی را دارد تا هرگونه تهدید علیه منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران را خنثی و هرجا که لازم باشد و در برابر هر قدرتی تا آخرین نفس ایستادگی ­کند.
کد خبر: ۷۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 16April 2016

نداجا آماده مقابله با هر قدرتی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد این نیرو ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان و بدخواهان مملکت به دنبال قطع بازوی توانمند انقلاب یعنی ارتش بودند و آهنگ انحلال ارتش را سر می­دادند؛ آن هم در زمانی که لازم بود ارتش از انقلاب دفاع کند، که اگر این اتفاق می­افتاد قطعا انقلاب شکست می­خورد؛ اما حضرت امام خمینی(ره) با نگاه بلندشان اجازه چنین اقدامی ندادند و 29 فروردین را بهعنوان روز ارتش معرفی کردند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دشمن توطئههای فراوانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامهریزی کرده بود، عناصر خودفروخته و نفوذی ناآرامیهایی را در گوشه و کنار مملکت برای کشور بهوجود آوردند؛ که با حضور مقتدرانه ارتش توطئه همه آنها نقش بر آب شد.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان دست از اقدامات شومشان برنداشته و در ادامه، جنگ را بر ما تحمیل کردند؛ اما توانستیم هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر گذاشته و دشمن را شکست دهیم؛ که نتایج پیروزیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و مملکت ما کاملا مشهود است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با تاکید بر توفیقات فراوان و دستاوردهای پس از جنگ تحمیلی تصریح کرد: ما توانستیم پس از هشت سال دفاع مقدس در ابعاد گوناگون ازجمله ساخت و ساز تجهیزات، تربیت و آموزش نیروی انسانی، ساماندهی و سازماندهی، ارتقای توان رزمی و... به موفقیتهای فراوانی دست پیدا کنیم. پس توان بالای نیروهای مسلح و بهویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی بالایی برای ما به ارمغان میآورد و همین اقتدار نیروهای مسلح است که اجازه هرگونه جسارتی را از دشمنان ما می­گیرد.

وی با اشاره به رویارویی نابرابر ناوشکنهای سهند و سبلان و ناو جوشن در 29 فروردین 1367 با ناوگان متجاوز آمریکا گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این روز در برابر استکبار جهانی قد علم کرده و افتخار آفریدند و نشان دادند اگر تجهیزات دشمن هم از ما بیشتر باشد، بازهم توان دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و منابع و منافع کشور را دارند و با شعار "هیهات من الذله" تا پای جان ایستادند، جنگیدند و آبهای خلیج فارس را با خونشان گلگون کردند؛ که این در تاریخ می­ماند.

دریادار سیاری تأکید کرد: امروز نیز همه کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش این آمادگی را دارند تا هرگونه تهدید علیه منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند و هرجا که لازم باشد و در برابر هر قدرتی تا آخرین نفس ایستادگی ­کنند و اجازه نمی­دهند کوچکترین آسیبی به مملکتمان وارد شود.

نظر شما
پربیننده ها