به مناست روز ارتش صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار مازندران با فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر+تصاویر

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس مازندران به اتفاق سرهنگ علیرضا یداله پور جانشین این اداره کل به مناسبت روز ارتش با فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر دیدار کردند.
کد خبر: ۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ - 17April 2016

دیدار مدیرکل حفظ آثار مازندران با فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر+تصاویر

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به اتفاق سرهنگ علیرضا یداله پور جانشین این اداره کل و کارکنان ارتشی این مجموعه به مناسبت روز ارتش از پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر بازدید به عمل آورد.

همچنین سردار ملکی با حضور در دفتر سرهنگ سید حسن موسویان فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر ضمن تبریک 29 فروردین بزرگداشت روز ارتش، با اهداء لوح سپاس از خدمات شایسته وی تقدیر کرد.

 در بخشی از متن لوح سپاس آمده است:

ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دفع توطئههای داخلی، به همراه رزمندگان سپاهی و بسیجی در برابر تمامی دسیسهها ایستادگی کرد و نامش در صفحات زرین تاریخ میهن اسلامی جاودانه شد. امروز این ارتش مقتدر تنها ارتش مکتبی دنیاست که بینش دینی او بر شمشیرش مقدم است و خاستگاه مدیران و کانون نخبگانی است که گاه حادثه و در سختترین شرایط، باید بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

اینجانب فرا رسیدن بیست و نهم فروردین ماه سالروز "ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی" را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شد، از خداوند منان توفیقات روز افزون تان را در ظل عنایات حضرت بقیه ا... الأعظم(عج ا...) و نیل به آرمانهای متعالی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهان و خواستارم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار