رژه نیروهای مسلح در بوشهر؛ نمایش اقتدار و آمادگی + تصاویر

نیروهای مسلح بوشهر در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان امام خمینی(ره) این شهر، همزمان با سایر شهرهای استان‌ و کشور اقتدار و آمادگی دفاع خود را از میهن به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۷۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ - 17April 2016

رژه نیروهای مسلح در بوشهر؛ نمایش اقتدار و آمادگی + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نیروهای مسلح بوشهر در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در میدان امام خمینی(ره) این شهر، همزمان با سایر شهرهای استان و کشور اقتدار و آمادگی دفاع خود را از میهن به نمایش گذاشتند.

آیتالله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر که به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهار داشت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قوی، محکم، منضبط با تجهیزات بهروز و آماده هستند.

وی بیان کرد: در تاریخ اسلام و ایران، هیچگاه ارتش و نیروهای مسلحی همچون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ملاحظه نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیروهایی با ایمان به خدا، تقوای نظامی، اخلاق دفاعی، مدیریت عالی در عرصه ستاد و اقتدار در حوزه عملیات و با تجهیزات بهروز و با توان بالای صنعت نظامی و فرماندهی عالیقدر، مقتدر و هوشمند، بینا و بصیر همچون آیتالله خامنهای هستند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: اگر در نیروهای مسلح در تمام ارکان اساسی، توانمند و مقتدر باشیم، جهان استکبار در تمام عرصههای محاسباتی، اقتدار ایران را لحاظ خواهد کرد.

وی افزود: توسعه دفاع موشکی یک ضرورت است و مخالفت با آن مخالفت با عقلانیت دینی است.

امامجمعه بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتدار نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج تأکید دارند و بنده از تمامی ایثارگریها و حماسهآفرینیهای ارتش، سپاه و بسیج قدردانی میکنم.

نظر شما
پربیننده ها