نشست معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی-1/ سردار جزایری مطرح کرد؛

تلاش آمریکا برای نزول منازعه با ایران از سطح ایدئولوژیک به استراتژیک

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا اصرار دارد جمهوری اسلامی را از سطح ایدئولوژیک به سطح استراتژیک سرگرم کند. اگر دیپلماسی انقلاب دو سطح ایدئولوژیک و استراتژیک داشته باشد، باید مراقب ایدئولوژیک باشیم و کمترین اهمال و کوتاه آمدنی نباید داشته باشیم.
کد خبر: ۷۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ - 18April 2016

تلاش آمریکا برای نزول منازعه با ایران از سطح ایدئولوژیک به استراتژیک

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در نشست عمومی کارکنان معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرهنگ اسلام ناب محمدی آرای روشنفکران اروپا را به چالش کشانده و لیبرال دموکراسی که پرچم برافراشته غرب است را مورد تردید قرار داده است و این بزرگترین چالش دنیای اسلام و غرب است. اسلام روح استقلال طلبی و رشادت در جامعه را برانگیخته و ما مسئولیت بزرگ تمدنسازی را داریم.

وی افزود: آمریکا اصرار دارد جمهوری اسلامی را از سطح ایدئولوژیک به سطح استراتژیک سرگرم کند. اگر دیپلماسی انقلاب دو سطح ایدئولوژیک و استراتژیک داشته باشد، باید مراقب ایدئولوژیک باشیم و کمترین اهمال و کوتاه آمدنی نباید داشته باشیم.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: انتهای سیاستهای استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و آمریکا وادارسازی ایران به همکاری با خود، تضعیف منابع قدرت سخت و نرم، صرف نظر کردن از محتوای اسلامی و تجدید سلطه و برگرداندن سنگرهای تخریب شده وابسته و طاغوتی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن کینهای قاطع نسبت به نیروهای منتسب به انقلاب دارد، افزود: اندکی شناخت دشمن کافی است تا ببینیم دشمن طرح و برنامههای کوتاه و دراز مدت دارد و دشمن روی خواسته های خود بسیار تاکید و اصرار دارد و کوتاه نمیآید و در عرصههای مختلف تلاش میکند تا انقلاب اسلامی و گرایش به اسلام ناب محمدی را از پیش رو بردارد.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمن در عرصههای مختلف و دغدغههای مقام معظم رهبری نسبت به موضوع فرهنگ بیان داشت: مقام معظم رهبری میفرمایند که در عالم سیاست هیچ دغدغهای ندارم، در عرصه اقتصادی هیچ دلنگرانی ندارم اما در عرصه فرهنگی بنده به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی میکنم و حقیقتا دغدغه دارم.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار